Prémium Home Staging

StílusTér Blog

StílusTér Blog

Hogyan pompázzon mostantól a lakásod egyedi, muffin papír és tortacsipke lámpában?

2016. május 17. - Kis Németh Marcsi

Unod már, hogy sokszor botlasz bele ugyanazokba a lámpákba egy-egy enteriőr kapcsán? 
Készítsd hát el muffin papírból és tortacsipkéből álló dekoratív, egyedi design lámpádat!

montazs0.jpg

Hogyan? Mutatom! Nem nehéz, sőt!
 
1. Vegyél egy régi rizslámpát. Én most nem kerek alapra készítettem (az elsőt még a műhelyembe anno úgy csináltam), hanem egy régi hosszúkás rizslámpát választottam alapnak. Ez az első lámpa, amit nálunk a lakásba belépve meglátsz, ezért dekoratív és egyedi darabnak szántam.
Szóval, válassz egy Neked tetsző rizslámpa alapot!
montazs_rizslampa.jpg
 
2. Vegyél fehér színű, egyszerű muffin papírt, és jó minőségű papír ragasztót. Én erre a nagy darabra kb. 200 db muffin papírt használtam fel. 
montazs_muffin_ragaszto.jpg
3. Egyenként egymás mellé ragaszd fel őket! 
montazs2.jpg
 
4. Volt még otthon, (amit pár hónappal előtte vettem, nem erre a célra) 10 cm átmérőjű fehér és színes, ez esetben menta színű tortacsipkém is. Arra gondoltam, mi lenne ha a muffin papírt és a tortacsipkét kombinálnám. Így a lámpa aljára, és pár felragasztott muffin papír belsejébe ragasztottam a fehér és menta színű tortacsipkéimet. Ettől a lámpám életre kelt! 
montazs3.jpg
 
Egy ilyen lámpától a lakásod egyedi fényben fog pompázni! :-) Én az első benyomás lámpának hívom, mert ezt látják meg elsőnek, akik betérnek hozzánk! Az étkezőnk fő dísze lett! 
montazs4.jpg
 

A bejegyzés trackback címe:

https://igyaddelalakasod.blog.hu/api/trackback/id/tr3212564347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása