Prémium Home Staging

StílusTér Blog

StílusTér Blog

1 éves lett az Instagram profilom

2017. június 05. - Kis Németh Marcsi

Ez egy olyan felület, ahol 1 képpel, pár mondattal és hashtag-gel pár perc alatt kitudok tenni egy posztot. Pont nekem való! Rövid, frappáns és természetesen a kép van a középpontban. Imádom!

De lássuk hogy is kezdődött?!

1ves_insta_home_staging_kisnemeth_marcsi_1.jpg

Először 2014-én nyarán raktam ki egy képet, az első Insta profilomra, ami azóta Kinemafoto név alatt fut. Kipróbáltam, és akkor pár karácsonykor készült fotót tettem ki a saját készítésű szaloncukraimról, nulla sikerrel. Mármint ami a szívecskéket illeti, mert a szaloncukornak óriási sikere volt! ;-) A férjem egyszem lájkja nem túl releváns! :-D

Majd eltelt egy év, és mivel abban az időben nagyon sokat jártam a városban rákaptam az instant-fotózás ízére. Már akkor beszippantott, és azóta is imádom, mert amibe belebotlok és úgy érzem ezt más szemszögből is megtudom mutatni, lefotózom és amikor időm engedi ki is teszem. Ezt az oldalamat azóta is erre használom, ami megtetszik jártamban keltemben, leginkább a városban, azt lefotózom és kiteszem. Természetesen az egyéb fotóimat is szoktam itt publikálni (bár még sok restanciám van ezen a területen is, rengeteg képem vár arra, hogy kikerüljön).

Íme az első kis béna próbálkozásom: :-)

insta_1.jpg

Majd tavaly nyáron, arra gondoltam, a saját munkáimat is szeretném megmutatni, és nem összekeverni a fotós oldalammal. Jobbnak láttam a két oldalt külön kezelni, hisz valószínűleg más-más embereket vonzhatnak az oldalaim. Így született meg a Home Staginges oldalam is (ami akkor még a régi nevemmel üzemelt, azóta átírtam, mert szerencsére az Instagramon ez lehetséges). :-)

Íme a második első posztom:

insta_2.jpg

Régóta nem írtam blog posztot, ígérem erre a jövőben nagyobb hangsúlyt fogok fektetni.

DE!! Akit érdekel mi történik velem szakmailag, azoknak szívből ajánlom az instagram oldalam, mert itt pörögnek az események, és napi szinten tudósítok arról mit is csinálok mostanában.

Ha pedig a fotóim is érdekelnek, gyere a kinemafoto insta oldalamra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://igyaddelalakasod.blog.hu/api/trackback/id/tr7712564945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása