Prémium Home Staging

StílusTér Blog

StílusTér Blog

Fotelből lakást

2016. július 29. - Kis Németh Marcsi

Már pár hónapja egy új Home Staging projekten dolgozom. Van egy szuper lakás Szegeden, oda készítettem többek között a Home Staging alapelvek alapján lakberendezési terveket. 

4a_osszes.jpg

A kiindulási alap egy régi fotel felújított változata volt. A megrendelőm beleszeretett egy fotel képébe, így aztán a gombhoz alakítottuk ki a kabátot elv alapján, a fotelből lett egy lakás

A kép egy Dániában élő lány fotel felújítási porjektjének végeredménye volt, és most ahogy elkezdtem írni a sztorit, rákerestem a képre, és meg is találtam az eredeti forrást, a Kicsiház blogon (amit nagyon szeretek) és ha már ez a fotel inspirált egy teljes lakás megtervezéséhez, el is olvastam a cikket

 fotel_egyben.jpg

 A kiindulási színünk tehát a sárga-fehér lett.  

A kedves megrendelőm fotel formája persze az eredeti teljes ellentéte. Egy letisztult, pici, 70-es évekből származó retro fotelről van szó (erről is majd mutatok képeket). Az eredeti terv az volt, hogy sárga-fehér chevron mintás anyaggal vonjuk be, de a szűkös határidő miatt nem tudtunk hozzá anyagot venni. Így a fotel végül sima sárga anyagot kapott csak, és a sárga-fehér chevron mintát máshol vetettem be (de erről is majd később). 

Egy szoba megtervezésénél, amikor már megrajzoltam az egész lakás alaprajzát és minden funkciót kitaláltam, hogy mit és hová teszünk, színes montázsokat szoktam készíteni, hogy lehessen látni, mi jár pontosan a fejemben.

Ez egy nagyon jó módja annak, hogy már első körben a papíron lehessen variálni és megbeszélni mi tetszik a megrendelőnek és mi nem. 

A szegedi lakás tulajdonosa egy álom megrendelő, nem csak azért mert kedves és cuki, hanem mert nyitott, érdeklődő és kooperatív.  

Szóval valahogy így kezdődik (dióhéjban). Mivel az eredeti fotelről nem volt képem, és más felújított foteljának képével nem akartam garázdálkodni, így maradt egy (nem túl passzoló, amúgy imádom) Ikea fotel, ami legalább egyszínű sárga, ez a tervek alapján fontos volt. Itt is, mint a többi montázsnál, első körben a hangulatot, a stílust kellett belőni és a színeket, formákat kellett összehangolni.

Jöjjenek hát, a tervek, ötletek. Mutatom miből is indultunk ki.

1. terv. 

nappali_szeged_piroska_vedresutca3_2_verzio_2.jpg

 

2. terv

nappali_szeged_piroska_vedresutca3_3_verzio_1.jpg

 3 terv:

nappali_szeged_piroska_vedresutca4_vegeleges_verzio.jpg

4. terv

nappali_szeged_piroska_vedresutca3_1_verzio.jpg

A négy tervet beszéltük át, mi a jó és mi nem, az első és második kép között például csak a szőnyeg más, de már ettől megváltozik egy tér hangulata. Na, ekkor találtunk egy sárga-fehér chevron mintás lámpa burát. 

Innentől kezdve a sok tervből hamarosan csak egy lett.  

Most ugyan a nappaliról írtam, de hálószoba, előszoba, erkély hasonló folyamatokon mentek át. A konyha és a fürdőszoba már adott volt, csak a lakás összhangjába kellett őket a meglévő adottságaikkal beilleszteni.

Mutatom végül mi lett a befutó, és milyen nappalira számíthattok hamarosan! 

A befutó: 

nappali_szeged_piroska_vedresutca3_vegeleges_verzio.jpg

Ezt a montázst azért készítettem nektek, hogy lássátok, végül hogyan állt össze a kép, hogyan jött a sárga mellé kiegészítőnek a sötétkék és hogyan adja meg a keretét a szürke szín. Ez egy több hónapos munka végeredménye.

Már nagyon a finisben járunk, pár nap és itt a fotózás ideje, ígérem hamarosan képeket is mutatok! Én már nagyon be vagyok sózva!

Nektek melyik tetszik?

Ha tetszett a cikkünk, akkor kérlek oszd meg, hogy mások is elolvashassák és csatlakozz az Otthome Stage facebook közösségéhez, ITT! Sok új és friss hírekkel várunk szeretettel!  

A bejegyzés trackback címe:

https://igyaddelalakasod.blog.hu/api/trackback/id/tr912564329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása