Prémium Home Staging

StílusTér Blog

StílusTér Blog

ÁTKÖLTÖZTEM!

2017. június 05. - Kis Németh Marcsi

Régen jelentkeztem, és most már tényleg mesélnem kell miért, de még előtte egy poszt a KÖLTÖZÉSRŐL.

Meséltem, hogy szeretek költözni, de azért nem ennyire. Nagyon nagy dilemma volt számomra ez az újabb költözés, már nagyon régóta érlelgetem. Nem is szívesen hoztam meg a döntés, de akárhonnan nézem sajnos ezt a kényszerű lépést meg kellett tennem

A lényeg:

window-593364.jpg

A készülő weboldalamnak az egyik fő alapja ugyebár a név választás volt. Erről már írtam, hogy miért.

Akkor arra gondoltam, hogy a saját nevem csak ideiglenes lesz, mert a régi már nem jó, az új meg még nincs meg, de amióta használom annyira megszerettem, hogy szerintem ez már így is marad. :-)

Viszont a weboldal készítésnél (ami félúton új irányt vett, többek között 1-2 jó könyv elolvasása miatt), a blognak is szerepe van. Nagyon zavart, hogy minden szépen összeáll, de ez kilóg, mert minden megosztásnál a régi név újra és újra megjelenik.

Így döntöttem, bármennyire nem a legjobb megoldás egy újabb átköltözés, és talán lesznek, akik ide már nem jönnek velem, de akkor is egy kerek egésznek szeretném a weboldalt a bloggal együtt. 

Remélem jöttök velem és az új névvel ez az új fogaskerék is a helyére kerül. Ígérem, bármi legyen is, a blogot többet nem költöztetem. 

Akkor induljon vagyis folytatódjon az új szlogenemmel a régi-új blog, az Így add el a lakásod! ;-)

Természetesen a régi cikkeimet is megtalálod az új blogon.

Szeretettel látlak!

Marcsi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igyaddelalakasod.blog.hu/api/trackback/id/tr6212564595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerma · www.kerma.hu 2023.11.15. 22:17:16

Kedves Marcsi, ha szeretne egy ingyenes megjelenési lehetőséget, akkor ajánljuk figyelmébe webáruházunk blogját: kerma.hu/blog-2 Falpanelekkel foglalkozunk. Szívesen megjelentetjük lakberendezéssel kapcsolatos bejegyzését. Üdvözlettel, Kerma Design
süti beállítások módosítása