Prémium Home Staging

StílusTér Blog

StílusTér Blog

Kevés pénzből, stílusosan! 3. rész

2016. július 27. - Kis Németh Marcsi

Előzmények:

Home Staging: Pipa!

Felújítás handmade: Pipa!

Jöhetnek hát a kész fotók. 

A fotózást a lakberendezési styling előzte meg, ami szintén egy izgalmas rész volt, a fotózáson és a tervezésen kívül ezt a részt is imádom. Kiválogattam és összhangba hoztam a meglévő és új tárgyakat, bútorokat, (sok cuccot nem vettünk), hogy az a helyszínen és a fotón is egyaránt jól mutasson.

A cél az, hogy a képekkel felkeltsük az érdeklődést, és amikor a vevő eljön azt érezze, ez még szebb mint a képeken. Nem érdemes olyan képeket készíteni, ami túlmutat a valóságon, az csak csalódáshoz vezet és így tuti nem tudod eladni a lakásod. Persze az ellenkezője is igaz, ha nem jók a képek a kutya sem veszi észre a kéglidet! :-)

Na, mutatom és mesélek!

Ugye a festésről és a csempézésről már írtam, most csak a fotózással kapcsolatos dekorációról és funkcionális bútorokról szeretnék írni pár sort pluszban.

NAPPALI:

Itt átfestettem a nagymamámtól örökölt komódot, a könyvespolcokat, ide tettem a készített beton gyertyatartót. A zöldséges ládákat ugyan azzal a hengerelt technikával festettük le, mint a falat. Átfestettem a retro állólámpánkat. (ezt még részletesen nem mutattam, de tervezem). Vettünk egy új szőnyeget és mennyezeti lámpát, 1-2 színes párnát (a többi már megvolt) és lecseréltük a függönyt. A dekorok szintén megvoltak, azt sem kellett venni. Az asztalunk ezer éve ez a raklap, mert anno ebben érkezett a kemencém (amikor még üvegeztem). A padunk szintén egy régi újrahasznosított darabom. 

HÁLÓSZOBA:

Ebben a szobában, a letapétázott falhoz igazítottuk a kis szekrényünket. Azaz letapétáztuk a szekrény elejét. Az ágytámla egy régi piskóta asztallap lett. A zöld párnahuzat egyik ágyneműnkről van. Itt szinte minden megvolt előtte, csupán a virágos díszpárnát vettük meg. Ja nem, a függönyt is lecseréltük. Az éjjeliszekrényt egy-egy retro (valóban a gyerekkoromból megmaradt) fehér pille szék helyettesítette. A két asztali lámpát szintén én csináltam. Ezek nem másból készültek, mint két darab szintén retro, fehér, gömbölyű lámpaburából. A csavaros részeiket eltakartam egy-egy világosszürke műbőr csíkkal. 

 KONYHA:

A konyhában, lecseréltük a pultot, és a csaptelepet, a maradék munkapultból készült a kis asztal. A székeket, apukám csinálta, még gyerekkorunkban, őket is újra lefestettem. Plusz a kedvenc rolómat megvettük az Ikeában. Kb. ennyi. :-)

FÜRDŐSZOBA, ÉTKEZŐ:

A füriben lecseréltük a mosdót és a mosdószekrényt. Tudom, nem ez a legszebb, de azért ár-érték arányban szerintem a legjobb! A tükörnek mi csináltunk egy szép fa keretet, maradék lécekből. Szintén bekerült polcnak egy zöldséges láda, természetesen lefestve. És a kedvenc Ikea rolóm itt is szerepet kapott.

Az étkezőbe került a muffin-tortacsipke lámpa, és az összes felújított régi székünk, amit évek alatt gyűjtöttünk össze. A lila ülőpárna, na az is új! :-) Itt megterítettem, mert az szintén fontos része a Home Stagingnek és a barátnőm virágboltjában vettem a fotózásra egy virágcsokrot.

Az előszobában csak lefestettük a beépített szekrény ajtaját.

Ugye, hogy nem sok pénz!!! Légy kreatív, ötletelj, keresgélj a neten, és ha belevágsz, akkor pikk-pakk kitűnsz az eladás előtt álló piaci kínálatból! 

Ha tetszett a cikkünk, akkor kérlek oszd meg, hogy mások is elolvashassák és csatlakozz az Otthome Stage Facebook közösségéhez, ITT! Sok új és friss hírekkel várunk szeretettel! 

Lakberendezés,ingatlan styling, Home Staging: Otthome Stage

Enteriőrfotók: Kinemafoto by Kis-Németh Mária

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igyaddelalakasod.blog.hu/api/trackback/id/tr6312564331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása