Prémium Home Staging

StílusTér Blog

StílusTér Blog

Viszlát 2016 - Helló 2017!

2016. december 31. - Kis Németh Marcsi

Ki szokott éves számvetést csinálni?

Én igen! Már egy pár éve! És TE???

Szerintem mindenkinek kellene, hogy értékelni tudja mi minden jó is történt vele, az esetleges rosszak mellet. 

Régen sokszor úgy éreztem, nem is értem el amit akartam, és különben is tök gáz az egész, hogy ilyen lassan haladok, aztán mikor pár éve először elővettem a naptáramat és leírtam egy papírra mi minden is történt velem, akkor jöttem rá, hogy bakker ez tök szuper. Lehet, hogy nem úgy haladok, ahogy elterveztem, ellenben szembe jöttek olyan lehetőségek vagy élethelyzetek, amire nem is számítottam.

Ezért jó leírni és szembesülni vele, mennyi jó dolog is történt velem! Veled! Szóval, ha eddig nem tetted meg, akkor papírt elő és jöhet az éves összesítés.

Persze az utóbbi időben, főleg az elmúlt pár évben, többek között ebben az évben is voltak nagyon nehéz helyzetek. Idén Csabival (férjemmel) életünk egyik legnehezebb időszakát éltük meg. (Talán ha lesz erőm írni egyszer majd írok bővebben, de egyelőre épp feldolgozás alatt áll! ;-) )

Mégis hálás vagyok a a 2016 évnek. Mert annyi mindenre felnyitotta a szemem (még ha fájt is). 

Köszönöm a 2016-nak az újrakezdés lehetőségét, a régi nehézségek lezárását, feldolgozását (bár ebből még van hátra pár dolog). Az új barátságokat, munkakapcsolatokat, támogató csoportokat, és a két legnagyobb munkámat.

Imádtam őket, és jövőre még legalább 100 ilyet, vagy jobbat! ;-) 

buek_otthomestage_homestaging2.jpg

buek_otthomestage_homestaging1.jpg

Hatalmas tervekkel vágok neki a 2017 évnek!

Rengeteg ötletem várja, hogy életre keljen és megvalósuljon!

Sok új projekt van elindulófélben, amit szeretnék majd folyamatosan megmutatni neked, hamarosan jön a 2017 év első meglepetése, remélem oda leszel érte! Készül a weboldal, jön egy névváltoztatás projekt és sorolhatnám. Izgalmas lesz, remélem várod?!

buek_otthomestage_homestaging5.jpg

 

Egyszerűen eljött az év utolsó napja! Ma még lazítás van, társasozás és a karácsonyi kaja dömping megemésztése. Nálam. Nálad?

Kívánok neked szuper bulit ma estére családdal, barátokkal, ahogy szereted, és egy olyan új évet, ahol nyitottan várod az új lehetőségeket, ami csak rád vár! Tervezz, írd le, hogy az álom ne csak álmodozás legyen!

Ha pedig épp 2017-ben jön el az idő, hogy eladó lesz a lakásod, házad remélem dolgozunk együtt, hogy kereshessek neked sok-sok milliót, amivel elindulhat az új életed! 

Szóval Helló 2017, Én Itt Vagyok!  És Te? ;-) 

Boldog Új Évet! 

A bejegyzés trackback címe:

https://igyaddelalakasod.blog.hu/api/trackback/id/tr6012564317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása