Ha felkészítettük a lakásunkat az eladásra, a nem klasszikus lakberendezésen és értékesítési stylingon is túl vagyunk, megtörtént a profi enteriőrfotózás, utána egy szintén nagyon fontos része következik a Home Stagingnek ez pedig az ingatlan értékesítési marketing.
Ez tartalmazza a hirdetési szöveget, (mert minden szónak jelentősége van), egy saját weboldalt, méretarányos méretezett és berendezett alaprajzokat, és az ingatlan beárazását, hisz minden eladó a lehető legtöbbet szeretné kapni az ingatlanáért, így tisztában kell lennünk az ingatlanpiaccal is!
A vevők nagy többsége nem látja egy-egy ingatlanban a benne rejlő lehetőséget, ezt kell a lehető legprofibb módon bemutatni nekik. Az ingatlanértékesítési marketing az első lépés, ahol a vevő találkozik az ingatlannal, itt kell elérnünk, hogy bizalmat szavazzon számunkra, itt kell felkelteni az érdeklődését, hogy eljöjjön és személyesen is bele tudja képzelni magát az új otthonába, így érve el azt, hogy beleszeressen.
értékesítési marketing
Minden ingatlannak szüksége van a Home Stagingre, legyen az egy luxus ingatlan vagy épp egy panel lakás.
Az ingatlanértékesítési marketing, a nem klasszikus lakberendezés, az értékesítési styling és az enteriőrfotózás együttesen segít a profi eladásban.
A Home Staging egy nagyon összetett munka, a legnagyobb sikert és a legtöbb pénzt azt hozza, ha minden részét professzionális szintén, és együtt alkalmazzuk!